Ako postupovať pri vrátení tovaru
V zákonnej lehote do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru máte právo tovar vrátiť, na základe čoho Vám vyplatíme plnú sumu.
UPOZORNENIE: Tovar je možné vrátiť len ak je NENOSENÝ a NEPOŠKODENÝ (len odskúšaný), chemicky neošetrený, BEZ PARFUMÁCIE so zachovanými štítkami a etiketami.
Ako postupovať?
- Tovar poriadne zabaľte, tak aby sa nepoškodil.
- Priložte k tovaru kópiu faktúry , ktorú ste spolu s tovarom obdržali a vyplnený FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY. Formulár si stiahnete kliknutím na tento odkaz: FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
- Odošlite tovar doporučene Slovenskou poštou. Najlacnejšia varianta je poslať tovar ako doporučený list. Nikdy neposielajte tovar na dobierku!
- Tovar pošlite na adresu: DRAZIL s.r.o., P.O.BOX 36, 914 41 Nemšová.
- Reklamácia odoslaná prostredníctvom kuriéra: ŠPORTOVÉ LEGÍNY (LIZARD), Janka Palu 48/16, 914 41 Nemšová.
- Na e-mail reklamacie@sportoveleginy.sk napíšte dátum odoslania reklamovaného tovaru a variabilný symbol faktúry, pretože pošta niekedy zlyhá a takto rýchlejšie zistíme, že niečo chýba.
- Najneskôr do 14 dní Vám peniaze budú vrátené na Váš bankový účet.
- Náklady na vrátenie/výmenu tovaru znáša spotrebiteľ.